Ce n-ar face comerciantul să-şi atragă clienţii, în special acum, în vremuri de criză…
Zilele trecute am primit pe adresa redacţiei un e-mail de la un cititor prin surprindere al revistei noastre în care acesta era înştiinţat cum că în urma achiziţiilor făcute la un anume magazin on-line, statutul său de cumpărător a fost upgradat. O veste cel puţin îmbucurătoare la prima vedere.
Dar iată cum au sunat atât fericita înştiinţare cât şi replica pe măsură a fidelului cumpărător.
Şi, ca orice firmă ce se respectă având o puternică „orientare către client”, nu a durat mult până au venit şi scuzele aferente.
Cum la baza oricărei greşeli trebuie să existe şi un vinovat, nu ştiu de ce am impresia că, aşa cum se întâmplă de obicei, departamentul de testare a cam căcat steagul.
Cât timp le-a luat să depisteze această problemă cu scăparea super-ofertelor de sub control sau câte alte mesaje de „mulţumire” similare celui de mai sus le-au poposit în Inbox, n-avem de unde să ştim. Avem însă motive să credem că pe lângă bug-ul din aplicaţie, băieţii de la PC Garage s-au mai ales cu un bug şi din partea clienţilor. Este vorba, desigur, despre binecunoscutul Bug p#la!
Am primit si eu. Si haide ca au dat cate zece ron de mail.