Nu mai e mult până la Crăciun. Dacă trece şi luna octombrie putem considera că intrăm în linie dreaptă. Nu contează dacă mai sunt două luni până la momentul atârnării betelii în brăduţul din plastic. Debutul lunii următoare va da startul la invazia a tot felul de oferte promoţionale de Crăciun, pe toate canalele media. Sarabanda cumpărăturilor trebuie înteţită mult mai din timp. Mai ales în condiţii de criză.
Dar ce ne facem până atunci? Să invoci luna cadourilor în plină lună septembrie sau octombrie, nu prea ţine. Sau ţine, dar e prea de Moş Gerilă. Ca să nu zic de porc mistreţ. Atunci, cum facem să captăm atenţia consumatorului? Păi, simplu. Facem o campanie şi îi oferim ce ştie el să colecţioneze mai bine. Adică vise. Aşa cum au făcut şi ciocolătarii de la Poiana. Au dat prima cheie la maşina fabricatoare de vise mult mai devreme, prin intermediul campaniei promoţionale Alege Poiana. După cum le zice şi regulamentul, prin intermediul campaniei promoţionale „Alege Poiana”, participanţii au posibilitatea să li se îndeplinească dorinţe care le-ar putea face ziua mai frumoasă. Magic, nu?
Păi dacă aşa stau lucrurile, nici eu n-o să-l mai aştept pe Moş Crăciun şi-o să mă bag la promoţie, nene. Cine ştie, poate sare iepurele prin Poiana. Şi nici n-aş avea multe dorinţe. N-aş vrea decât o flacără olimpică proprie, o cască de polo cu ciucuri, o maşină de epocă a timpului, un avion cu reacţie adversă şi sporuri de leneveală. Dacă nu se poate nici una dintre acestea, m-aş mulţumi şi cu un peştişor de aur îndeplinitor de trei dorinţe, resetabil. Aşa că nu mai staţi pe gânduri şi uraţi-mi succes!