Vreau şi eu să-nvăţ să cânt. Aşa începe reclama la Vodafone, pe care e imposibil să n-o fi văzut măcar o dată la teveu, reclamă în care Ghiţă Mureşan îşi exprima păsul cu o voce mult mai groasă decât scrisul ce-i redă spusele, imediat după o sesiune ratată de karaoke pe melodia Crazy Loop a ex-O-zonului Dan Bălan.
De ce şi-o face uriaşul atâtea probleme că nu ştie să cânte?… La cât de mult e, nu cred că se încumetă careva să-i spună în faţă că nu se pricepe la cântat. De fapt, nici n-ar putea să facă asta. Poate doar dacă s-ar sui pe o schelă sau eventual pe o navetă spaţială de bere.
Şi aşa se face că după ce îşi sună el mai mulţi prieteni care se pricep la muzică, găseşte pe internet exact numărul de telefon al persoanei care trebuie, adică chiar al interpretului, şi se întoarce pentru a presta un playback numai bun de intimidat copiii, în timp ce autorul de drept al piesei îşi pune la treabă corzile vocale mai din fundul sălii, într-un live de excepţie.
Bun, am înţeles, de mare efect ideea. Dar până la urmă, îl învaţă cineva şi p-ăla micu’ să cânte? Că dacă nu, reclama cam pare o invitaţie la playback.
Oricum, eu unul găsesc mult mai inspirat spotul în care acelaşi Ghiţă Mureşan îi dă o ceafă de ajutor Anei Lesko pentru a da un slam dunk. Cel puţin ea are motive întemeiate să îşi dorească să se fie la înălţime după ce l-a ţinut de mânuţă atâţia ani, acolo jos, pe Irinel Columbeanu.